Le amataga ma le fatufatua'i o le pale Kerisimasi

E tusa ai ma talatuu, o le masani o pale Kerisimasi na afua mai i Siamani i le ogatotonu o le 19 senituri ina ua maua e Heinrich Wichern, le faifeʻau o se fale matuaoti i Hamburg, se manatu matagofie i se tasi Kerisimasi na muamua atu: ia tuu moligao e 24 i luga o se paʻu laupapa lapoa ma tautau i latou. .Mai le aso 1 o Tesema, na fa'atagaina tamaiti e tutuina se moliga'o fa'aopoopo i aso ta'itasi;sa latou faalogologo i tala ma pepese i le moli o le moligao.I le Po o le Kerisimasi, sa tutu uma moligao ma susulu mata o tamaiti i le malamalama.

Na vave ona salalau le manatu ma sa faataʻitaʻi i ai.O mama moligao na faafaigofieina a o faagasolo tausaga e fai ma teuteuina i lala o laau Kerisimasi, e 4 moligao nai lo le 24, e tutu i le faasologa i vaiaso taitasi a o lei oo i le Kerisimasi.

WFP24-160
16-W4-60CM

Mulimuli ane, na faafaigofieina i na o se pale ma teuteuina i holly, mistletoe, pine pine, ma pine ma nila, ma e seasea i moligao.O Holly (Holly) o se lanu meamata ma e fai ma sui o le ola e faavavau, ma o lona fua mumu e faatusa i le toto o Iesu.O le mistletoe lanumeamata (Mistletoe) o loʻo faʻatusalia ai le faʻamoemoe ma le tele, ma o ona fua matua e paʻepaʻe ma mumu.

I totonu o sosaiete faʻapisinisi faʻaonaponei, o pale e sili atu o se teuteuga aso malolo pe faʻaaogaina foi mo teuteuga o aso vaiaso, faʻatasi ai ma mea eseese e fatuina ai mea foafoa eseese e faʻaalia ai le matagofie o le olaga.


Taimi meli: Oke-25-2022